پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 05 آبان 1392

ايراني‌ها در صدر حجاج حاضر در مدينه منوره

در گزارش كميته حج مدينه منوره به نسبت حضور حجاج از نظر مليت اشاره شده و آمده است بيشترين تعداد حجاج در حال حاضر متعلق به جمهوري اسلامي ايران است كه تعدادشان، ۱۵ هزار و ۳۵۵ نفر حاجي است و پس از آنها حجاج بَنگلادش و هند قرار دارد كه به ترتيب، ۱۲ هزار و ۲۱۷ نفر و ۱۱ هزار و سه نفر هستند.

به گزارش حج نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، روزنامه البلاد، در مطلبي نوشت: حجاج ايراني همچنان در حال ورود به مدينه منوره هستند.

اين روزنامه نوشت: گزارش دبيرخانه كميته حج مدينه منوره آورده است تعداد حجاجي كه از طريق مراكز و ايستگاههاي استقبال از ابتداي موسم پس از حج (مدينه بعد) وارد مدينه منوره شده اند، به ۲۰۰ هزار نفر مي‌رسد.

اين گزارش آورده است: تعداد حجاجي كه روز گذشته وارد مدينه منوره شدند، ۲۰ هزار و ۶۳۱ نفر بود و تعداد حجاجي كه همان روز خارج شدند، ۱۲ هزار و ۷۸۳ نفر بود.

در اين گزارش آمده است: تعداد كل حجاج وارد شده تا روز گذشته، ۱۹۹ هزار و ۳۳۴ نفر و تعداد كل حجاج خارج شده، ۷۳ هزار و ۲۳۶ نفر و تعداد حجاج باقي مانده، ۱۲۶ هزار و ۸۸ نفراست.

در گزارش كميته حج مدينه منوره به نسبت حضور حجاج از نظر مليت اشاره شده و آمده است بيشترين تعداد حجاج در حال حاضر متعلق به جمهوري اسلامي ايران است كه تعدادشان، ۱۵ هزار و ۳۵۵ نفر حاجي است و پس از آنها حجاج بنگلادش و هند قرار دارد كه به ترتيب، ۱۲ هزار و ۲۱۷ نفر و ۱۱ هزار و سه نفر هستند.

ضريب اشغال هتلهاي مدينه منوره هم در حال حاضر در موسم پس از حج، ۳۲ درصد است.


 

روتیتر